Feedback

Upload analize

Cum doriti sa fiti contactat de catre un reprezentant Columna Medical Center?



loader

Articole

5 alimente care sporesc fertilitatea

Atenția pe care trebuie să o dăm alimentației atunci când ne pregătim pentru concepție (naturală, inseminare sau fertilizare in vitro) este motivată de faptul că există nutrienți specifici care sunt necesari în perioada preconcepțională, pentru a asigura o sarcină sănătoasă. De asemenea, o alimentație corectă ajută la echilibrarea balanței endocrine, astfel încât tratamentele ulterioare să aibă un efect sporit. Nu în ultimul rând, o nutriție corectă asociată cu produse antioxidante sporește șansele de concepție.

Cele mai importante 5 alimente pro-fertilitate :

  1. Legumele și sucurile de legume sunt recomandate pentru că sunt bogate în fier, acid folic, vitamina B6, vitamina E, antioxidanți (în special varza și spanacul). Toate legumele colorate sunt indicate.
  2. Fructele și sucurile de fructe – bogate în vitamina C, flavonoizi, antioxidanți (în special prunele, rodiile, stafidele, afinele).
  3. Lintea și fasolea trebuie adăugate pe lista dumneavoastră atunci când vă organizați dieta pentru că sunt bogate în fier și acid folic.
  4. Broccoli – foarte bogat în vitamine și antioxidanți.
  5. Conopida – o bună sursă de vitamine și coenzima Q10.

Dincolo de această listă de alimente, pentru sporirea șanselor de concepție, prin care crește calitatea ovocitelor și spermatozoizilor, organismul trebuie detoxifiat. Astfel, în fiecare zi, ar trebui să consumați apă filtrată sau din recipient de sticlă – aproximativ 2,5 litri pe zi, să beți 5 până la 7 pahare de 100 ml de suc de legume proaspete și 2-3 pahare de suc natural de fructe.

Totodată, eliminarea zahărului, a alcoolului și a cofeinei și renunțarea la fumat sunt elemente obligatorii pentru a spori efectele unei nutriții sănătoase, nutriție care contribuie în mod considerabil la creșterea șanselor de concepție.

Inchide